VW tahab rokkida

Foto:VW

Viimasel ajal on Volkswageni kontsern jõuliselt linnamaasturitesse panustanud ja ainuüksi sel aastal on riburada mööda esitletud Škoda Karoq’i, Seat Aronat ja Volkswagen T-Roc’i. Otsene eelkäija on Yeti näol neist olemas vaid Škodal, ülejäänud kaks on täiesti uued mudelid.

Selles osas, mis uudismudeleid puudutab, näib Volkswagen nagu eestlane meie naabrite poolt räägitavates anektootides – aeglane, aga see-eest põhjalik. Kaks aastakümmet tagasi magati maha prantslaste algatatud väikeste mahtuniversaalide buum, millega liituti palju hiljem, aga see-eest edukalt. Sama võib öelda nüüd ka SUVide puhul, sest ehkki Touareg on tõesti turul juba 2002. aastast, sündis Tiguan aastaid pärast jaapanlasi ja ka praegust automaailma raputava pisimaasturite hullusega liitub „volkkar“ palju hiljem kui paljud rivaalid seda teinud on.

Kui enamasti räägitakse selliste autode esitlustel, et sihiks on noored pered, siis VW püüab suuremat „kala“ ning sakslased usuvad, et T-Roc peaks huvi pakkuma hoopis laiemale ringkonnale. Teiste Volkswageni mudelite ja eriti Škoda Karoq’iga võrreldes jätab T-Roc igatahes märksa lennukama ja nooruslikuma mulje – nii et saksa või tšehhi estraadimuusika on siin vahetatud tantsumuusika vastu ja ilma igasuguse kahtluseta on T-Roc kõige emotsionaalsem SUV kogu VW kontserni mudelivalikus. Loomukult ei ole ka T-Roc kaugeltki nullist loodud ja kui Seat Arona on justkui kõrgemaks tõstetud Ibiza ja Škoda Karoq omakorda kokku tõmmatud Kodiaq, siis Volkswagen T-Roc on midagi Audi Q2 ja Volkswagen Golfi vahepealset – seda siis nii hingelt kui tehnikalt.

Mida jaanuaris meilegi jõudev T-Roc endast kujutab? Loe detsembri Tehnikamaailmast!

Lisa kommentaar

Turvaküsimus: *