Üks sportlik putukas

Foto:Esta Tatrik

On vana tõde, et tõelised autogurmaanid hindavad tänast automaailma valitseva esiveo asemel vana klassikalist tagarattavedu. Eriti äge, kui sellega liitub veel tagamootor…

Selline lähenemine toob autoajaloost silme ette mitmesuguseid eksklusiivseid nimesid, kuid tegelikult on tagaveo ja tagamootori kombinatsioon kättesaadav ka lihtsurelikele – kasvõi mõne aasta taguse Eesti aasta auto Renault Twingo näol. Seda retrovälimusega „putukat“ ei sa muidugi mingistki otsast sportautoks lugeda, seega mõjub Twingo hinnakirja lõpetav GT-lisandiga mudel esmaopilgul selge suurusehullustusena. Aga asjata, sest ehkki jõuallikaks jääb ikka seesama 0,9liitrine kolmesilindriline bensiinimootor, pigistab Renault siin tavapärase 90 hj asemel välja 20 hj enam ja see äratab Twingo ellu küll.

Poznani ringrajal toimunud pressiüritusel oli korraldajatel õnneks piisavalt oidu jätta põhirada RS-lisanime kandnud Cliode ja Megane’de ja ettevõtmise rosinaks olnud sportauto RS01 tarbeks ning kupatada Twingod platsi tagaserva kardirajale, millelt naastes pea kõik tunnistasid, et tegu oli seekordse ürituse ühe parima sõiduelamusega üldse…

Loe edasi juuni Tehnikamaailmast!

Lisa kommentaar

Turvaküsimus: *