Senisest paremad pereautod

Foto:TM

Uusimad keskklassi pereautod on varustatud väga hea tehnikaga. Sõiduomadused ja ruumikus on tasemel, milleni mõne aasta eest küündisid vaid kõige paremad. Omavahel ägedat võistlust pidades on autod kõvasti arenenud ja nende vahed on vähenenud. Sama eesmärgi poole püüdmine ei tähenda aga, et autod oleksid ühesugused.

Ford Focus 1,0 Ecoboost 125 hj M6 Titanium
Honda Civic Comfort 129 hj
Hyundai i30 1,0 T-GDI Style Limited
Kia Ceed 1,0 T-GDI ISG EX
Volkswagen Golf 1,0 TSI Comfortline

Kas liitrist piisab?
Kunagi varem pole meil selle autoklassi võrdlustes olnud nii ühesuguseid mootoreid: liitrine kubatuur, kolm silindrit, turbo. Mootori jätkuks kuue käiguga manuaalkast. Ka väliselt on autod üsna sarnased nii omavahel kui oma eelkäijatega, kuigi kaks neist on päris uued. Varustust, eriti turvalisust tõstvat, on aga varasemaga võrreldes kõvasti lisandunud. Liiatigi kuulub see varustus ka baasmudeli põhivarustusse või on siis vähemalt mõistliku lisaraha eest juurde hangitav. Rühma kõigi autode juures on tunda hoolikat läbimõeldust ja kvaliteetset teostust.

Testi leiad uue aasta esimesest Tehnikamaailmast.

Lisa kommentaar

Turvaküsimus: *