Klassi võimsaim

Foto:Tõnu Ojala

Lisanimi Type-R ilmus Honda sõnavarasse enam kui veerand sajandit tagasi seoses Honda NSX Type-R-ga. 1997. aastal sündis esimene Civic Type-R, mis nüüdseks jõudnud oma viienda mudelipõlvkonnani.

Võib täiesti kindel olla, et ükskõik millise kiire luukpäraga tegu ei oleks, jõutakse jutuga varem või hiljem Nürburgringile. Nii ka Civic Type-R, millele samuti just seal peenhäälestust tehti ja tänu millele Honda nüüd selle autoga seoses ringiajast 7.43,8 ehk siis järjekordsest oma klassi rekordist rääkida saab.

Mullu esitletud uue X põlvkonna Cicivu agressiivne välimus ning madalamad, laiemad ja pikemad proportsioonid pole tava-Civicut oodatud kõrgustesse paraku viinud, kuid Type-R-le sobib selline lähtekoht nagu valatult. Lisame veel puudase sangpommi võrra kergemaks ja pea 40% jäigemaks muudetud kere ning kümmekond lisahobust eelmise Civic Type-R-ga võrreldes – selge, miks Honda esitluspaigaks just Pärnu külje all asuva Auto24Ringi valis!

Loe edasi juuni Tehnikamaailmast!

Lisa kommentaar

Turvaküsimus: *