Autod

Tänavate kuningad

Linnamaasturid on aja jooksul kunagiste maasturite loomulikust keskkonnast üha kaugenenud. Nelikveolise autoga saab küll hakkama ka lihtsamal teedeta maastikul, kuid paremini sobib neile siiski asfalt. Meie tahtsime teada, milline neist igal pool kõige paremini hakkama saab. Linnamaasturite turuosa on aasta...

Aus nelikveoline linnamaastur

Subaru on omanäoline automark. Tema firmamärgiks on kujunenud boksermootor ja pidev nelikvedu – neid kahte lahendust pruugitakse enamikul Subarutel. Erandiks ei ole ka “väike” Subaru XV. Subaru XV ajalugu pole väga pikk: ideeautona esitleti seda 2011. aasta Shanghai autonäitusel ja...

Suuremat sorti väikeautod

Termin “väikeauto” pole nende kaheksa auto kohta ehk kõige õigem nimetus, sest nad on suuremad, kui paarikümne aasta eest oli väiksem keskklass. Kindlasti võib öelda veel seda, et tootjatele on see klassiks, kus näidata, kuidas kuluefektiivselt valmistada võimalikult hea auto....

Android Auto ja Apple Carplay

Tehasest tulevate autode stereosüsteemid pole kunagi hiilanud ülemäärase tänapäevasusega, kui võrrelda neid näiteks taskus kantavate nutiasjadega. Ajad on aga muutumas ning üha enam uusi autosid laenabki tarkust mobiilidelt. Autosid ja nutimobiile on proovitud ühendada juba ammu, aga kõige lihtsamaks ja...

Hüvasti – Yeti, tere – Karoq!

Aastal 2010 tegi Eesti aasta auto valimistel ajalugu Škoda Yeti, tuues tšehhi autotootjale nelja aasta jooksul juba kolmanda esikoha. Paraku jäi I põlvkonna Yeti ka viimaseks omataoliseks, sest vahepeal on Euroopat tabanud väikemaasturite „buum“ ja Yeti-taolistel nn naksitralliautodel on suurest...