Autod

Suuremat sorti väikeautod

Termin “väikeauto” pole nende kaheksa auto kohta ehk kõige õigem nimetus, sest nad on suuremad, kui paarikümne aasta eest oli väiksem keskklass. Kindlasti võib öelda veel seda, et tootjatele on see klassiks, kus näidata, kuidas kuluefektiivselt valmistada võimalikult hea auto....

Android Auto ja Apple Carplay

Tehasest tulevate autode stereosüsteemid pole kunagi hiilanud ülemäärase tänapäevasusega, kui võrrelda neid näiteks taskus kantavate nutiasjadega. Ajad on aga muutumas ning üha enam uusi autosid laenabki tarkust mobiilidelt. Autosid ja nutimobiile on proovitud ühendada juba ammu, aga kõige lihtsamaks ja...

Hüvasti – Yeti, tere – Karoq!

Aastal 2010 tegi Eesti aasta auto valimistel ajalugu Škoda Yeti, tuues tšehhi autotootjale nelja aasta jooksul juba kolmanda esikoha. Paraku jäi I põlvkonna Yeti ka viimaseks omataoliseks, sest vahepeal on Euroopat tabanud väikemaasturite „buum“ ja Yeti-taolistel nn naksitralliautodel on suurest...

Eco või öko?

Tormiliselt turuosa kasvatavas pisikeste linnamaasturite klassis on Ford olnud seni sunnitud pealt vaatama, kuidas konkurendid kasumit võtavad – nn kolmanda maailma tarbeks loodud EcoSport Euroopas eriti peale ei läinud. Nüüd on uus III põlvkonna EcoSport saanud endale Euroopa sissekirjutuse. Kes...

Polo kasvas suureks

Sarnaselt enamikule väikeautodele, mida oleme ikka alla 4 m autode suurusklassi liigitanud, on ka uus Polo selle maagilise piiri ületanud, olles nüüd suurem kui mõne põlvkonna tagused Golfid. Mudelinimi Polo on Volkswageni mudelivalikus läbi enam kui nelja aastakümne ikka väikeautot...