Autod

Päris premium

Eesti aasta auto 2018 finalistidest polnud TMi veergudel seni pikemalt juttu olnud vaid uuest Volvo XC60-st – nüüd parandame ka selle vea. Seda enam, et tegu on selle aasta ühe oodatuima uustulnukaga – paljud olid valmis käsiraha sisse maksma ammu...

Põnevat veokimaailmast

Nagu sügiseti ikka, ilmub ka seekordse Tehnikamaailma vahel traditsiooniline tarbesõidukite eri. Sel korral teeme juttu Eesti uutest päästeautodest, sõidame Astra karjäärikalluri ja Scania XT-seeria ehitusveokitega ning teeme tutvust uute tegijatega pikapimaailmas. Lõpuks saame teada, et veokisport on jätkuvalt pop nii...

St-nimelised Kiad

Tänavune 2017 läheb ajalukku kui aasta, kui autokaardile lisandus mitu täheühendiga „ST“ algavat uudismudelit. Otsa tegi lahti suvel saabunud Alfa Romeo esimene maastur Stelvio (vt TM 5/2017), järgnevad neil päevil Eestisse jõudvad Kia pisimaastur Stonic ja sama firma esindusauto Stinger....

Ühe talve säästuautod?

Ostsime talveks kolm kasutatud nelikveolist autot. Nendega oli kohati lõbus ja kohati vähem lõbus, aga sõita sai. Kuid kas asjal oli ka mõtet? Honda CR-V 2,0i (2000) Suzuki Liana 1,6 4grip (2003) Volvo XC70 2,4T AWD (2001) Aastate eest tegime...

Eesti aasta auto 2018 – selgus esikuuik

Eesti autojakirjanikud valivad Eesti aasta auto tänavu juba 18. korda. Kes võtab tiitli üle lõppeva aasta laureaadilt Opel Astralt, selgub novembri lõpuks. Eesti aasta auto 2018 selgub konkurentsis BMW 5. seeria, Honda Civicu, Opel Insignia, Škoda Kodiaqi, Toyota C-HR-i ja...