Autod

Särtsu-Hyundai

Hyundai Ioniq on tänases automaailmas unikaalne nähtus, mida toodetakse kahe erineva hübriidi (pistikhübriid jõuab müügile siiski alles sügisel) ja nüüd ka elektriautona, ent mille mudelivalikus puudub nn tavaversioon. Tänases elektriautode maailmas kiputakse kõike millegipärast Teslaga võrdlema ja eks ole Tesla...

Murdmaa-Volvo

Volvo nn Cross Country-mudelite ajalugu ulatub aastasse 1997, mil sündis esimese põlvkonna V70XC. Nüüd, mil V70 on ajalooks saanud ning Volvo suurimaks universaaliks on kerkinud uus V90 (vt TM 7/2016), oli vaid aja küsimus, mil ka sellest midagi maasturitaolist valmis...

Väike lipulaev

Ehkki tavaliselt paistvad automarkide lõikes tippvarustusega silma mudelivaliku suurimad esindajad, on vähemalt tänase seisuga kõige esinduslikuma spetsifikatsiooniga hoopis kompaktne i30. Hyundai i30 pole vaatamata oma koreapärasele nimele enam sugugi Korea auto – mudeli väljatöötamise pearaskust kandis Hyundai Euroopa keskus Saksamaal...

Kõik on võitjad!

Kui on vaid kolm võistlejat, võib igaüks neist medalikohale kindel olla, aga vana tõde on ka see, et tagantjärele mäletatakse vaid võitjat. Audi A6 Avant 2,0 TDI Mercedes-Benz E220 d T Volvo V90 D4 Autoturule tekib viimasel ajal uusi segmente...

Universaalne Optima

Tänavusel Eesti aasta auto konkursil III kohaga üllatanud Kia Optima mudelivalik täienes kauaoodatud universaaliga. Korea autotootjate silmis pole universaalid ajalooliselt teab mis tegijad olnud, kuid nüüd, mil sealsed autotootjad muu maailma vallutamise tõsiselt ette võtnud, ei saa nad sellest keretüübist...